Deljenje flajera na auto brisače / vozila
FLYER & FRIENDS
100% ISKORIŠĆENOST FLAJERA
Iako drugi načini podele flajera, kao što su podela u poštanske sandučiće i direktna podela na ruke imaju nešto manju osnovnu cenu usluge, način deljenja flajera po automobilima je daleko najisplativija i najbolja za određene delatnosti.
Ova tehnika podele takođe pruža mogućnost i za obraćanje određenim ciljnim grupama, koje se prepoznaju po više parametara.
Prednost kod ovakvih kampanja je da će vozač sasvim sigurno pogledati sadržaj flajera i to u veme koje je približno vremenu vršenja podele . to nam omogućava da očekujemo brz odziv , samim tim i lakše merenje kvaliteta podele flajera.
Da li ste znali?
Preko 70% ljudi čita propagandni materijal iz poštanskih sandučića.
Odziv od svega 1% na 100.000 podeljenih flajera je čak 1000 novih kupaca/potrošača.
Delotvornost reklamiranja flajerima je dovođenje nove klijentele u procentu 2% - 10% na ukupan broj podeljenih flajera.